Salta al contingut principal

CAU, cau, cau

Hola RINGS!!!

En Gerard està organitzant alguna de les seves perque ho passeu bé

La Ina té moltes ganes de preparar activitats "cuquis" per campaments
En Quico està preparant el programa per montar el cartell
I la Greta està molt mandrosa i ha decidit buscar terreny per anar a dormir

Us esperem a tots en el CAU!!

Sempre a punt!

Comentaris

Publica un comentari a l'entrada