Salta al contingut principal

Només falten 3 díes...

DIMECRES 3 D'OCTUBRE de 2014

Hola RINGS!!!
Aquest cap de setmana tenim la primera sortida!! 
Per tal que us la prepareu bé, us recordem alguna de les coses més importants que cal portar:
  • Autorització!!! Sino porteu la autorització signada pels pares, no podreu anar amb nosaltres d'excursió o.O
  • Material per a fer les activitats :P
  • Roba d'abric, que ja fa fresca i no volem gelar-nos durant la nit.
IMPORTANT
Quedem dissabte a les 10:15 del matí a l'estació de Granollers centre i tornem diumenge a les 11:00 del matí en el mateix lloc.

Els caps de PENA us hi esperem impacients :)
Sempre apunt!!
PD: Aquí teniu els documents que s'han de signar ;)




Comentaris